محل تبلیغات شما

نقش معلمان و تعلیم و تربیت در توسعه یا عقب ماندگی کشور  (قسمت اول )

همانگونه که می دانیم، کشور عزیز ما با کشور ژاپن تقریباً همزمان با علوم جدید و راه و رسم آموزش به روش نو، در مغرب زمین آشنا شد. کشور ژاپن به لحاظ الگوبرداری درست از غرب و با تکیه بر سنت های اصیل ملی، کار خود را از آموزش شروع کرد. در دور افتاده ترین روستاها، با همکاری مردم، به طور جدی، مدارس ابتدائی را تأسیس و گسترش داد. معلمان این مدارس برای تدریس علوم از روش یادگیری با عمل » بهره جستند. بدین معنا که دانش آموزان را وادار ساختند، با اجرای آزمایش، پدیده های طبیعی را تجزیه و تحلیل و تفسیر نمایند و لذا موفق شدند با عشق و ایمان و علاقه و کوشش خستگی ناپذیری، بر مشکلات خود چیره شوند.

 

 

تجربه ای موفق در آموزش نمازدر جهت شاداب سازی معنوی مدرسه

جذابیت کلاس درس و جلوگیری از خستگی معلم و دانش آموز:

نقش برنامه های فوق برنامه در شاداب سازی مدرسه

کشور ,معلمان ,علوم ,نقش ,مدارس ,آموزش ,یا عقب ,توسعه یا ,قسمت اول ,کشور ژاپن ,نقش معلمان

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها